نرم افزار جوابدهی آنلاین نتایج آزمایشات و تصویربرداری دامپزشکی یک سامانه تحت وب می باشد و این قابلیت را فراهم می کند که مراکز بیمارستانی یا کلینیک های دامپزشکی که از نرم افزار بیمارستان دامپزشکی استفاده می کنند بتوانند به مشتریان خود این امکان را داده که نتایج آزمایشات ( انواع آزمایشات ) و نتایج تصویربرداری و همچنین تصاویر رادیولوژی، سونوگرافی و اکوکاردیوگرافی را به صورت آنلاین از طریق کامپیوتر، تبلت یا تلفن همراه مشاهده نمایند.

این سامانه ارتباط مستقیم با نرم افزار بیمارستان دامپزشکی دارد و هر گونه گزارش آزمایشگاه یا تصویربرداری که در نرم افزار بیمارستانی درج می گردد در کوتاهترین زمان ممکن در این سیستم توسط صاحب پت یا کلینیک های همکار قابل مشاهده می باشد.

 

جوابدهی-آزمایشات-تصویربرداری-دامپزشکی

سامانه جوابدهی آنلاین آزمایشات و تصویربرداری دامپزشکی

 

هر شخص جهت ورود به سیستم جوابدهی آنلاین دامپزشکیار، می تواند با شماره موبایل و شماره پرونده حیوان خود وارد سامانه شده و نتایج آزمایشات یا تصویربرداری را در کوتاهترین زمان ممکن مشاهده نماید. همچنین در صورتی که شخصی شماره پرونده حیوان خود را نداشته باشد کافی با کلیک روی گزینه شماره پرونده را ندارم ، از طریق اس ام اس شماره پرونده را دریافت و سپس وارد سامانه جوابدهی گردد.

 

ورود-به-نرم-افزار-حوابدهی-آنلاین

ورود به نرم افزار جوابدهی آنلاین

 

از دیگر قابلیت های این سیستم امکان بارگذاری تصاویر بخش تصویربرداری از جمله رادیولوژی، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی و … توسط مسئول تصویربرداری در سامانه می باشد که پس از بارگذاری، صاحب حیوان یا کلینیک همکار می تواند تصاویر را مشاهده نماید.

تصاویر-رادیولوژی-سونوگرافی

مشاهده تصاویر رادیولوژی، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی

 

همچنین امکان دیگری که اخیرا به این سامانه اضافه شده و به صورت اختیاری می باشد، قابلیت مشاهده آخرین زمانهای واکسیناسیون یا ضد انگل توسط صاحب حیوان می باشد ، به گونه ای که در هر زمان شخص می توانند با مراجعه به این سامانه نسبت به آخرین واکسیناسیون و ضد انگل هایی که در آینده باید به مرکز درمانی مربوطه مراجعه کند مطلع گردد.

 

جوابدهی آنلاین دامپزشکی

تعداد آزمایش،تصویر برداری و یادآورها

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و پاسخگویی به سوالات احتمالی و مشاوره در این زمینه می توانید با شماره های بخش تماس با ما ارتباط برقرار نمایید.