رفع مشکل تاریخ ۳۰ اسفند
در صورتیکه نرم افزار خود را آپدیت نکرده اید، برای رفع مشکل تاریخ کامپیوتر را یک روز عقب تر برده ، از برنامه خارج شوید. مجدد وارد شوید.مشکل موقتا حل می شود.
سپس اول فروردین تاریخ کامپیوتر را به حالت درست برگردانید. هم سیستم اصلی و هم کلاینت این کار انجام شود. توجه داشته باشید حتما از برنامه خارج شده و مجدد وارد شوید.
برای تغییر تاریخ کامپیوتر ابتدا وارد کنترل پنل ویندوز شده، Date and Time را انتخاب و تاریخ را تغییر دهید. طبق تصاویر زیر می توانید عمل کنید :