سامانه پرونده آنلاین مراجعین کلینیک های دامپزشکی یک نرم افزار تحت وب می باشد و مناسب مراکزی می باشد که از نرم افزار کلینیک دامپزشکی دامپزشکیار استفاده می کنند.

مراجعین کلینیک های دامپزشکی می توانند به صورت آنلاین اطلاعات پرونده کیس خود از قبیل سوابق واکسن و ضد انگل، واکسن و ضد انگل های بعدی، نتایج آزمایشات و نتایج تصویربرداری و همچنین تصاویر رادیولوژی، سونوگرافی و اکوکاردیوگرافی را به صورت آنلاین از طریق کامپیوتر، تبلت یا تلفن همراه مشاهده نمایند.

این سامانه ارتباط مستقیم با نرم افزار کلینیک دامپزشکی دارد و هر گونه اطلاعاتی از قبیل واکسن، ضد انگل، گزارشات آزمایشگاه یا تصویربرداری که در نرم افزار درج می گردد توسط صاحب پت قابل مشاهده می باشد.

 

سامانه پرونده آنلاین مراجعین کلینیک های دامپزشکی

سامانه پرونده آنلاین مراجعین کلینیک های دامپزشکی

 

هر شخص جهت ورود به سامانه پرونده آنلاین مراجعین، می تواند با شماره موبایل و شماره پرونده حیوان خود وارد سامانه شده و اطلاعات پرونده پت خود از قبیل آخرین واکسن ها و ضدانگل، واکسن ها و ضدانگل های بعدی، سوابق درمانی، نتایج آزمایشات یا تصویربرداری را در کوتاهترین زمان ممکن مشاهده نماید.

به صورت کلی قابلیت هایی که در این سامانه وجود دارد و صاحبان پت می تواند در هر زمان به صورت آنلاین توسط موبایل، تبلت و یا کامپیوتر دسترسی داشته باشند عبارتند از :

۱- مشاهده سوابق واکسن و ضد انگل و همچنین تاریخ های مراجعه های بعدی
۲- مشاهده سوابق آزمایشات مختلف ثبت شده در نرم افزار
۳- مشاهده سوابق رادیولوژی و تصاویر
۴- مشاهده پرونده درمانی بیمار و اطلاعات ثبت شده توسط دکتر (این گزینه در صورتی که شما تمایل داشته باشید فعال می شود)

همچنین در صورتی که شخصی شماره پرونده حیوان خود را نداشته باشد کافی است با کلیک روی گزینه شماره پرونده را ندارم، از طریق اس ام اس شماره پرونده را دریافت کند.

 

ورود به سامانه پرونده آنلاین مراجعین

ورود به سامانه پرونده آنلاین مراجعین

 

از دیگر قابلیت های این سیستم امکان بارگذاری تصاویر بخش تصویربرداری از جمله رادیولوژی، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی و … توسط مسئول تصویربرداری در سامانه می باشد که پس از بارگذاری، صاحب حیوان می تواند تصاویر را مشاهده نماید.

تصاویر-رادیولوژی-سونوگرافی

مشاهده تصاویر رادیولوژی، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی

 

همچنین امکان دیگری که اخیرا به این سامانه اضافه شده و به صورت اختیاری می باشد، قابلیت مشاهده آخرین زمانهای واکسیناسیون یا ضد انگل توسط صاحب حیوان می باشد، به گونه ای که در هر زمان شخص می توانند با مراجعه به این سامانه نسبت به آخرین واکسیناسیون و ضد انگل هایی که در آینده باید به کلینیک دامپزشکی مربوطه مراجعه کند مطلع گردد.

 

جوابدهی آنلاین دامپزشکی

تعداد آزمایش،تصویر برداری و یادآورها

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و پاسخگویی به سوالات احتمالی و مشاوره در خصوص سامانه پرونده آنلاین مراجعین کلینیک های دامپزشکی، می توانید با شماره های بخش تماس با ما ارتباط برقرار نمایید.