سوالات متداول

نحوه نصب و آموزش نرم افزار چگونه است؟

نصب ، راه اندازی و آموزش نرم افزار بیمارستان و یا کلنیک دامپزشکی در تهران به صورت حضوری توسط یکی از کارشناسان شرکت انجام می شود. در سایر استانها برای نرم افزار بیمارستانی به صورت حضوری و برای نرم افزار کلینیک دامپزشکی به صورت غیر حضوری ( ارسال DVD های نصب و آموزش توسط پست ) و نصب از طریق نرم افزار تیم ویور انجام می پذیرد.

آیا نرم افزار گارانتی دارد؟

بله ، از زمانی که نرم افزار را تهیه می نمایید تا یک سال به صورت رایگان نرم افزار دارای گارانتی می باشد و هر مشکل و یا سوالی در مورد نرم افزار وجود داشته باشد توسط کارشناسان پاسخ داده می شود. از سال دوم به بعد طی قرارداد جداگانه ای پشتیبانی و گارانتی نرم افزار تضمین می گردد.

نحوه پشتیبانی شما چگونه است؟

پشتیبانی نرم افزار ها در مرحله اول به صورت تلفنی ، اینترنتی از طریق نرم افزار TeamViewer ، و در صورت نیاز و رفع نشدن مشکل به صورت حضوری توسط یکی از کارشناسان شرکت در محل مشتری انجام می شود.

آیا امکان پشتیبان گیری توسط نرم افزار وجود دارد؟

بله ، نرم افزار علاوه بر پشتیبان گیری اتوماتیک از اطلاعات این امکان را به کاربر مجاز می دهد که در هر زمان از نرم افزار بکاپ تهیه نماید. توصیه اکید ما به تمامی کاربران این است که حتما فایل بکاپ را در کامپیوتر دیگر و یا در هارد اکسترنال ذخیره نمایید تا در صورتی که احیانا مشکلی برای کامپیوتر اصلی بوجود آمد بتوان از فایل بکاپ استفاده نمود.

آیا نرم افزار امکان ارتباط با بارکد خوان را دارد؟

بله ، نرم افزار می تواند با هر نوع بارکدخوان موجود در بازار بدون هیچ مشکلی و به سادگی ارتباط برقرار نماید.

برخی کالاها در پت شاپ بارکد ندارند، راهکار نرم افزار چیست؟

در نرم افزار امکانی وجود دارد که می توانید برای کالاهایی که بارکد ندارند بارکد ایجاد نمایید و همچنین جهت سهولت امکان چاپ بارکد نیز در نرم افزار گنجانده شده است .

اگر هزینه پشتیبانی سالیانه پرداخت نشود آیا نرم افزار قفل می شود؟

خیر ، به هیچ عنوان ، اما توصیه اکید ما به تمامی کاربران نرم افزارهایی که دارای دیتابیس می باشند و داده های مهم در آن ذخیره می شود این است که حتما نسبت به پرداخت هزینه های پشتیبانی سالیانه اقدام نمایند تا هم از آپدیت های سالیانه بهره مند شده و هم در صورتی که به مشکلی مواجه شدند در کمترین زمان توسط کارشناسان شرکت مشکل برطرف شود.

نحوه نصب و آموزش برای مشتریان خارج از تهران چگونه است؟

در صورت تهیه نرم افزار بیمارستانی به صورت حضوری توسط یکی از کارشناسان شرکت و در صورت تهیه نرم افزار کلینیک دامپزشکی به صورت غیر حضوری و از طریق اینترنت و نرم افزار تیم ویور نصب و آموزش انجام می شود.

آیا برای نرم افزار نسخه بیمارستانی، هر استانی که باشیم کارشناس حضوری خواهد آمد؟

بله ، نرم افزار مدیریت بیمارستان دامپزشکی به دلیل قابلیت های فراوانی که دارد نیاز به آموزش ، نصب و راه اندازی توسط یکی از کارشناسان خبره به صورت حضوری در محل بیمارستان دارد.

اطلاعات بیشتر

نیاز به دموی نرم افزار دارید ؟

برای جلسه دموی نرم افزار به صورت حضوری یا اینترنتی می توانید با ما تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم در اسرع وقت انجام شود.

آیا سوالی دارید ؟

در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با شماره های بخش تماس با ما ارتباط برقرار نمایید . کارشناسان ما با به تمامی سوالات شما پاسخ می دهند.