نرم افزار باشگاه مشتریان مراکز دامپزشکی

یکی از نرم افزارهای مجموعه دامپزشکیار، نرم افزار باشگاه مشتریان مراکز دامپزشکی می باشد.به دلیل درخواست مراکز دامپزشکی و یکپارچه سازی نرم افزار کلینیک دامپزشکی یا نرم افزار بیمارستان دامپزشکی با باشگاه مشتریان این امکان به نرم افزار اضافه شده است و به صورت ماژول جداگانه قابل تهیه می باشد.
این قابلیت می تواند گزینه ای باشد که باعث تشویق و جذب مشتریان فعلی جهت مراجعه بعدی و خرید از مجموعه شما باشد و قطعا باعث افزایش فروش و سود کلینیک یا بیمارستان می گردد.

در این نرم افزار می توان هر مشتری یا مراجعه کننده را عضو باشگاه مشتریان کرد. همچنین این امکان وجود دارد که به صورت پیش فرض تمامی مراجعه کنندگان عضو باشگاه مشتریان قرار گیرند.

بعد از اینکه یک شخص عضو باشگاه مشتریان شد به ازای خرید از بخش درمان یا بخش پت شاپ یا هر دو ، با توجه به تنظیمات تعریف شده، درصد مشخصی که توسط مدیریت قابل تغییر می باشد به عنوان اعتبار در کیف پول مشتری قرار می گیرد.

در انتهای روز یک اس ام اس به مشتری ارسال می شود که کیف پول شما به مبلغ … ریال شارژ گردید و می توانید در خریدهای بعدی از این اعتبار استفاده کنید.

از دیگر قابلیت های باشگاه مشتریان نرم افزار دامپزشکی تعیین درصد جداگانه جهت اعتبار برای بخش پت شاپ یا بخش درمان می باشد که توسط شخصی که مجوز داشته باشد قابل تغییر و تعریف می باشد.

همچنین در هر زمان می توان اعتبار باقیمانده مشتری و اعتبارهای مصرف شده را مشخص کرد و همچنین بر اساس بازه زمانی گزارشگیری انجام داد.

کلمات کلیدی : نرم افزار باشگاه مشتریان بیمارستان دامپزشکی، نرم افزار باشگاه مشتریان کلینیک دامپزشکی