این نرم افزار جهت رزرو آنلاین نوبت برای صاحبان پت طراحی شده است، صاحب پت می تواند در هر ساعت شبانه روز از طریق گوشی یا کامپیوتر پس از انتخاب نوع خدمات (ویزیت، واکسیناسیون و ضدانگل، اصلاح و شست و شو و … ) نسبت به رزور نوبت با دکتر یا شخص مورد نظر خود اقدام نماید. پس از رزرو یک اس ام اس به صاحب حیوان از طریق نرم افزار نوبت دهی ارسال می شود و تاریخ و ساعت نوبت دهی برایش ارسال می گردد. همچنین یک روز قبل نیز این اس ام اس برای آن شخص ارسال می گردد تا نوبت را فراموش نکند.

این نرم افزار که در واقع یک وب سایت نوبت دهی می باشد، دارای چند بخش می باشد :
۱-بخش اول، پنل مربوط به رزرو نوبت توسط صاحب حیوان می باشد که بازدیدکننده می تواند به راحتی در کوتاهترین زمان نسبت به گرفتن وقت های آزاد بر اساس نوع خدمات و سرویس دهنده (دکتر، جراح، آرایشگر یا سایر افراد) اقدام نماید.

۲-بخش دوم، پنل مربوط به مدیر یا مسئولین پذیرش می باشد که می توانند علاوه بر مشخص کردن روزها و ساعات کاری دکتر، جراح، آرایشگر، تکنسین و .. نسبت به ثبت نوبت های تلفنی و حضوری مشتریان در سامانه اقدام نمایند.

۳-بخش سوم، پنل سرویس دهنده از جمله دکتر، جراح، آرایشگر و … می باشد که می توانند در هر زمانی روی هر وسیله ای مثل گوشی، تبلت یا کامپیوتر وارد سامانه شده و نوبت های رزروهای روز جاری و روزهای بعدی خود را مشاهده نمایند.

این نرم افزار به پنل اس ام اس متصل می باشد و در هنگام رزرو نوبت توسط صاحب حیوان، اس ام اس تاریخ و زمان را در همان لحظه، و همچنین یک روز قبل به مراجعه کننده ارسال می نماید.